آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
آیا می دانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
آیا برای خرید از آیریس کوکری حتما باید در سایت عضو باشم؟
آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
آیا می توانم برای شخص دیگری از آیریس کوکری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟
آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه آیریس کوکری تماس بگیرم؟
می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
کالاهایی که موجود نیستند چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد؟
آیا تعداد خرید از یک کالا در آیریس کوکری محدودیتی دارد؟
استفاده از کارت کدام بانک ها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آیریس کوکری امن است؟
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟
آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
پس از این که سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟
می توانم کالایی را که سفارش داده ام با مراجعه به آیریس کوکری به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده ام و با آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟
اگر کالای که خریداری کرده ام ایراد فنی با آسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟
آیا قیمت محصولات در سایت آیریس کوکری به روز هستند؟
آیا قیمت های آیریس کوکری نسبت به بازار ارزان تر است؟